مدیر امور آبفای شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر خبر داد :

حفر، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه جدید در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر امور آبفای شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر از حفر، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه جدید در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حفر، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه جدید در اسلامشهر

سید علی حسینی گنجی اظهار کرد: شهرک «میان آباد» اسلامشهر با جمعیتی معادل ۵۴ هزار نفر و با ده هزار و هفتصد مورد اشتراک آب شرب و با عنایت به مهاجر پذیری یکی از مناطق پرجمعیت در جنوب غربی استان تهران محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان این شهر با کمیت و کیفیت مناسب و از طریق چاه های موجود در این شهر و همچنین خط پشتیبانی اسلامشهر تامین و توزیع می شود، ولی به منظور پیش گیری از هر گونه قطعی و یا کمبود احتمالی آب آشامیدنی مخصوصا در روزهای پیک مصرف اقدامات پیش گیرانه در خصوص ارتقاء دبی موجود در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور آبفای شهرک امام حسین(ع) تصریح کرد : آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین شهرک امام حسین(ع) در حال حاضر به میزان ۱۲۰ لیتر بر ثانیه با استحصال از ۸ حلقه چاه موجود در این شهر و ۳۷ لیتر بر ثانیه از طریق خط پشتیبانی اسلامشهر تامین می شود و مشکلی در خصوص تامین و توزیع آب آشامیدنی مطلوب شهروندان و مشترکین در این شهرک وجود ندارد .

وی ادامه داد: اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و پیشگیری از هر گونه کمبود احتمالی آب مخصوصا در فصول گرم به بیش از ۲۰ لیتر بر ثانیه نیز آب نیاز داشتیم.

حسینی گنجی افزود: در همین رابطه و به منظور تامین کمبود مذکور حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه جدید انجام و چاه شماره ۵ این شهر حفر و تجهیز و راه اندازی شد و با آب دهی قابل توجه ۳۵ لیتر بر ثانیه اواسط تیر ماه جاری در مدار توزیع و بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است، با توجه به روزهای گرم و لزوم مصرف بالای آب آشامیدنی انتظار می رود شهروندان و مشترکین با مدیریت و رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیرضرور موجب استمرار مطلوب در امر آب رسانی به کلیه شهروندان باشند .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار