ضرورت توجه به رفع مشکل فضای آموزشی در شهرک های اقماری مراغه

مراغه (پانا ) -معاون فرماندار مراغه به ضرورت توجه به رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری مراغه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به رفع مشکل فضای آموزشی در شهرک های اقماری مراغه

جواد محمودی صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان بخصوص در شهرک های اقماری ،بایستی به زودی جلسه ای با حضور سازندگان این شهرک ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه سیاست کاری مسئولین دستگاه های اجرایی مراغه در جهت توسعه و آبادنی خواهد بود، افزود : مسئولین ادارات و نهاد ها لیست فرصت های سرمایه گذاری در حوزه مربوطه را جهت جذب سرمایه گذار در اختیار شهرداری قرار دهند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه به کمبود فضای آموزشی و افزایش تراکم دانش آموزی در شهرک های اقماری اشاره و گفت: دستگاه های اجرایی و سازندگان شاین شهرک ها نقش بسزایی در حل این بحران دارند.

جلیل اسلامی نرخ افزایش شهریه مدارس هیات امنایی در سالتحصیلی جدید نسبت به سال گذشته را 10درصد اعلام کرد و افزود : هم اکنون 7مدرسه هیات امنایی در این شهرستان وجود دارد که امسال با فعال سازی مدارس سد علویان ،سلجی و نوآوران ،آمار به ده مدرسه خواهد رسید.

وی در ادامه از کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش مراغه برای سالتحصیلی 97-98 خبرداد و گفت:این مجموعه برای سازماندهی نیروی انسانی بخصوص در مقطع ابتدایی به 100نفر معلم نیاز دارد که در این راستا برنامه ریزی لازم در حال انجام است.

شهردار مراغه نیز در این جلسه گفت: تعامل و همکاری تنگاتنگ شهرداری و آموزش و پرورش ،کمک شایانی در رفع مشکلات آموزشی و عمرانی شهری خواهد داشت.

احمدی در ادامه رویکرد شهرداری مراغه را توسعه گردشگری و جاذبه های توریستی اعلام وافزود : برنامه ریزی برای ایجاد مرکز خدمات سرمایه گذاری و راه اندازی قطار مراغه گردی از جمله برنامه های این مجموعه در این راستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار