پایان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر سیلوانا

ارومیه (پانا) - چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر سیلوانا با قهرمانی نماینده گلستان در بخش آقایان و نماینده آذربایجان غربی در بخش بانوان به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۳۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر سیلوانا

چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر سیلوانا گرامیداشت شهید یاسین قنبری عصر روز جمعه 22 تیرماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در بخش آقایان، حسین عباسقلیزاده از استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا عمیدی و محمود شیرازی نیا از استان تهران دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان، الهام مختاری از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و نسیم ابراهیمی از کردستان و سحر اولیایی از فارس دوم و سوم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان گفت: مسابقات سال آینده پاراگلایدر سیلوانا طبق قول فدراسیون، در رنک جهانی ثبت خواهد شد.

وی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این تورنمنت بخصوص اهالی خونگرم سیلوانا که با حضور پرشور خود موجب رونق مسابقات شدند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی و هماهنگی های بهتر و البته توسعه زیرساخت ها سال آینده قرار است این مسابقات را زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار کنیم.

در این مسابقات 200 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت داشتند که در حاشیه مسابقات رکورد مسافت پرواز 176 کیلومتری پاراگلایدر از کوه خلیل محل برگزاری مسابقات تا جلفا توسط عرفان عطایی، پیام عطایی و سعید صنوبری سه خلبان شایسته حاضر در مسابقات به ثبت رسید.

همچنین در آیین اختتامیه این تورنمنت که با اجرای برنامه های فرهنگی نیز همراه بود از خانواده شهید یاسین قنبری تجلیل بعمل آمد.

آیین اختتامیه این تورنمنت با حضور دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی، دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیرضا ملامحمدزاده معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ارومیه و جمعی از مسئولین محلّی سیلوانا و با شور و شوق اهالی این منطقه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار