معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: رویداد تبریز 2018 می بایستی مردم محور شود

تبریز (پانا)-معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ضمن بیان نارضایتی از دولتی شدن رویداد تبریز 2018 بیان کرد: رویداد تبریز 2018 می بایستی مردمی محور شود.

کد مطلب: ۸۳۶۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: رویداد تبریز 2018 می بایستی مردم محور شود

رحیم شهرتی فر در جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی تبریز 2018 بیان کرد: برای هر چه بهتر معرفی شدن رویداد تبریز 2018 تمامی سازمان ها باید کنار هم تلاش کنند.

وی افزود: همایش مشروطیت،جشنواره تئاترتبریز و کنگره صائب تبریز از مهم ترین طرح های در دست بررسی برای رویداد تبریز 2018 هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با یادآوری نقش پر رنگ مردم تبریز در انقلاب مشروطیت اظهار کرد: سالروز انقلاب مشروطیت امسال با عظمت بیشتری در شهر اولین ها برگزار خواهد شد.

شهرتی فر با بیان این که شخصیت شمس تبریزی نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشور های اسلامی دنیا شخصیتی پر آوازه است بیان کرد: کنگره بزرگداشت شمس تبریزی می بایستی به بهترین نحو ممکن برگزار شود و لازمه برگزاری هر چه بهتر و شکوهمند تر این طرح مصوب شدن آن در این جلسه است.

وی در خصوص جشنواره تئاتر تبریز نیز گفت: حضور بخش خصوصی عرصه تبریز 2018 بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود:هزینه تخمینی برای برگزاری این جشنواره 900 میلیون تومان برآورد شده است که نصفی از آن را استانداری متقبل شده است.

شهرتی فر در خصوص فعالیت بخش خصوصی در حوزه رویداد تبریز 2018 اظهار کرد: امرزه می بایستی میدان را برای بخش خصوصی باز کنیم.

مدیر کل ادراه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خبر داد: :در سال جاری بودجه ای به مبلغ شش میلیارد تومان از سوی پایتخت برای استان آذربایجان شرقی مصوب شده است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل میراث فرهنگی در شش ماهه دوم سال جاری بودجه اختصاص یافته شده جذب خواهد شد.

مرتضی آبدار افزود: در سال جاری بالغ بر هشتاد برنامه ابلاغی از سوی شهرداری اجرا خواهد شد.

وی با ابراز رضایتمندی از تلاش های ادارات سه گانه عامل در حوزه رویداد تبریز 2018 اظهار کرد:در اصل جاری اقدامات متعددی در حوزه معرفی و پرورش رویداد تبریز 2018 برگزار شده است که برگزاری مسابقات اسکوواش بین المللی،تهیه فیلم کوتاه قالی بهشت،تهیه فیلم های کوتاه و مستند های معرفی تبریز 2018 و برگزاری تور دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی با حضور دوچرخه سوارانی از سراسر کشور و دنیا از جمله مهم ترین این برنامه ها بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار