ششمین جلسه کار گروه کمیته پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) - ششمین جلسه کارگروه کمیته پیشگیری ازآسیب های اجتماعی استان با موضوع نحوه همکاری انجمن اولیا ومربیان در سال تحصیلی 98-97برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه کار گروه کمیته پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در ایلام برگزار شد

به نقل از خانم رئوفی رئیس اداره مراقبت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی ششمین جلسه کمیته پیشگیری با حضوراسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس جلسه ، و سایر اعضا در روز یکشنبه 17 تیرماه در محل سالن جلسات آموزش وپرورش استان برگزار گردید..

رستم زاد مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن تبریک وخسته نباشید به اعضا فعال در جلسه کمیته پیشگیری ، اظهار نمودند: آسیب های اجتماعی زمان ومکان خاص نمی شناسد وهر روز شاهد یم این پدیده شوم خود را به شکل های مختلف نشان می دهد واین فرایند با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دشمنان قسم خورده این انقلاب تداوم داشته و به شکل های مختلف بروز پیدا می کند ، لذا وظیفه دست اندکاران امر است با برنامه ریزی وهمت والایشان در کنترل وپیشگیری از آسیب های اجتماعی ذره ای کوتاهی ننمایند ودر اجرای کارگاهها وکلاس های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس همت گمارند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان ادامه داد وگفت از آنجا که رسالت انجمن اولیا ومربیان برگزاری کارگاههای آموزش خانواده برای اولیا دانش آموزان در مدارس می باشد انتظار است با هماهنگی وهمکاری اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی سرفصل های آموزشی به پیشگیری از آسیب های اجتماعی سوق داده شود تا به نحوی تقسیم کار شده واز موازی کاری جلوگیری شود.

در پایان هرکدام از اعضا پس از بحث وتبادل نظرنکته نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه ارائه نمودند .

گفتنی است در جلسه ششم کمیته پیشگیری که آخرین جلسه در سال تحصیلی 97-96 بود توسط مدیر کل از همه اعضا تقدیر کتبی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار