اعتراف سارقان به سرقت طلاجات 200 میلیون ریالی در ملارد

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری 2 سارق در ملارد و کشف سرقت طلاجات به ارزش 200 میلیون ریال خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن صفری "فرمانده انتظامی شهرستان ملارد" با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یك شهروند به مرکز پلیس و اعلام اینكه منزلش مورد دستبرد قرار گرفته و مبلغ 200 میلیون ریال طلاجات از وی سرقت شده است، ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحلیل کارشناسانه از آخرین وضعیت وقوع جرم، با مظنون شدن به نزدیکان شاکی، مشخصات دو نفر از بستگان شاکی به نامهای " نسیم-ک و "الهام - ر" را بدست آورده و آنها را به پلیس آگاهی احضار کردند.

سرهنگ صفری ادامه داد: افراد مظنون در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر سرقت طلاجات شدند اما با تحقیقات فنی، متهم ردیف اول "نسیم- ک" لب به اعتراف گشود و پرده ازسرقت طلاجات به ارزش 200میلیون ریال برداشت.

این گزارش حاکیست متهمان پس از سرقت به خاطر اینکه رد پایی از آنها به جا نماند اقدام به فروش طلاهای سرقتی در یکی از طلا فروشی های شهرستان کرج کرده و همچنین علت و انگیزه خود از ارتکاب به جرم را مشکلات مالی عنوان داشتند.

رئیس پلیس شهرستان ملارد با اشاره به دستگیری مالخر، به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگیرانه، ازقبیل عدم نگهداری پول نقد زیاد، جواهرات و مانند آن در منزل می توان فرصت ارتكاب سرقت از سارقان را سلب كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار