پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت برگزاری اردوی ملی دانش آموزان دختر مناطق مرزی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت برگزاری اردوی ملی دانش آموزان دختر مناطق مرزی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۳۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت برگزاری اردوی ملی دانش آموزان دختر مناطق مرزی

متن پیام عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آمده است .

خداوند متعال را شاکریم که برای چندمین سال متوالی توانسته ایم میزبان قدوم پر از مهر و صفای دانش آموزان مناطق مرزی کشور باشیم .

بی شک، تقویت حس مسئولیت پذیری، تعاون وهمکاری، ایجاد وحدت در حفظ هویت دینی و ملی، تقویت روحیه مبارزه با تهاجم فرهنگی و ارتقا سطح مهارتهای زندگی از جمله اهداف اصلی این هم نشینی با شکوه می باشد.

فرزندان عزیز و دانش آموزان آینده ساز این سرزمین کهن ، امروزه باید بیش از هر چیز به گسترش فرهنگ نوع دوستی و تقویت روحیه خودباوری اهتمام ورزند تا بتوانند با ایمان به داشته های عظیم فرهنگی و توانایی های فردی و گروهی خود در تعامل با دنیا سربلند باشند.

تبیین هویت ملی وباورهای دینی ، جامعه پذیری،مشارکت و گفتگو از جمله مسائل بزرگی است که دانش آموز امروز باید به خوبی بیاموزد و آن را در اولویت رفتارهای خود قرار دهد.

امید است با عنایت خداوند متعال بتوانیم در این دورهمی صمیمانه با فرزندان مناطق مرزی این سرزمین، اخلاق ، احترام به قانون و رعایت حقوق شهروندی را در درون خود نهادینه کنیم .

عبدالرضا فولادوندراد

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار