کسب 15 مدال کشوری توسط کاراته کاهای آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - ورزشکاران استان موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و 6 برنز در بیست و سومین دوره رقابت های کشوری در سبک 'وادوریو' شدند.

کد مطلب: ۸۳۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب 15 مدال کشوری توسط کاراته کاهای آذربایجان غربی

این پیکارها طی روزهای پنجشنبه و جمعه/14 و 15 تیرماه/ با حضور 500 کاراته کای از 25 استان در محل خانه کاراته قم برگزار شد و تیم آذربایجان غربی با اختلاف کمی نسبت به گلستان در جایگاه چهارم تیمی این مسابقات قرار گرفت.

در پایان این رقابت ها تیم همراه اول تهران با 15 طلا، 12 نقره و 17 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، قم با 12 طلا، هفت نقره و 37 برنز دوم شد و تیم گلستان با هشت طلا، چهار نقره و یک برنز در مکان سوم جای گرفت.

برگزاری رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است که پنجمین دوره آن /از 26 تا 28 مرداد سال جاری/ برگزار می شود.

هفته گذشته «آنتونیو اسپینوز» رییس فدراسیون جهانی کاراته با صدور پیامی اذعان کرد که برگزاری مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی شهر ارومیه قدرت این رشته را در سطح جهان به نمایش گذاشته است.

چهاردمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی به میزبانی شهر ارومیه (جمهوری اسلامی ایران) از 17 الی 19 آگوست برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار