مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

سبک زندگی مردم برای مدیریت مصرف انرژی تغییر کند

یزد (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با تاکید بر مدیریت تقاضا و تغییر الگوی مصرف توسط روابط عمومی‌ها؛ تصریح کرد: اجرای این ضرورت به دلیل تخصص فرهنگ سازی در روابط عمومی ها مهم و حیاتی است .

کد مطلب: ۸۳۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سبک زندگی مردم برای مدیریت مصرف انرژی تغییر کند

«محمدرضا صحتی» در‌ نشست آموزشی و توجیهی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان این نشست که با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار شد، به نقش روابط عمومی‌ها در فرهنگ سازی الگوی مصرف اشاره و اظهار کرد: معماری افکار،‌ ترویج فرهنگ صحیح مصرف به زبان ساده و قابل فهم برای مردم و همسو کردن ‌جامعه در امر مدیریت مصرف انرژی با مشارکت روابط عمومی ها سریع تر و ممکن خواهد شد .

وی با تاکید بر مدیریت تقاضا و تغییر الگوی مصرف توسط روابط عمومی‌ها، افزود: برای مدیریت مصرف انرژی باید سبک زندگی مردم تغییر کند و اجرای این ضرورت به دلیل تخصص فرهنگ سازی در روابط عمومی ها مهم و حیاتی است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد داشتن برنامه و کار سیستمی در روابط عمومی‌ها را به عنوان یک نقطه مثبت اعلام و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند استراتژی آینده را تعیین و برای رسیدن به اهداف سازمان خود برنامه‌ریزی کنند و در بحث مدیریت مصرف نیز این کار برای روابط عمومی‌ها پیچیده نیست .

صحتی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان خواست با مصرف بهینه برق به خصوص در ساعت‌های پیک بار روز،(ساعات ١٢ الی ١٤ و ساعات پیک شب ٢٠ تا ٢٤) در تامین برق مطمئن، صنعت برق استان را همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار