با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری تبریز انجام پذیرفت;

افتتاحیه طرح توسعه ورزش برای 2018 دانش آموز در کلانشهر تبریز

تبریز(پانا)- طرح توسعه ورزش دانش آموزی 2018 در کلانشهر تبریز با مشارکت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز صبح امروز با افتتاحیه رسمی آغازبکار کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح توسعه ورزش برای 2018 دانش آموز در کلانشهر تبریز

رسول صادقی در خصوص این طرح گفت: طرح توسعه ورزش دانش اموزی 2018 با مشارکت شورای شهر تبریز، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش،شهرداری منطقه 5 تبریز و هیات ورزش دانش آموزی استان صبح امروز در سالن ورزشی مدرسه صادقیه ناحیه 5 تبریز به طور رسمی آغاز بکار کرد.

وی هدف از طرح توسعه ورزش دانش آموزی برای 2018 نفر را استعدیابی دانش آموزان، غنی سازی اوقات فراغت، توسعه ورزش دانش آموزی و اصلاح حرکات ورزشی دانش آموزان عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این طرح در تمام رشته های مجاز ورزشی برای دانش آموزان اجرا می شود، افزود: در این طرح تمامی دانش اموزان 9 تا 15 سال دختر و پسر تحت پوشش قرار می گیرند.

صادقی با اشاره به اجرای طرح در تمامی سالن های ورزشی آموزش و پرورش تبریز، از اجرای طرح به مدت 8 ماه خبر داد.

وی از توزیع تجهیزات ورزشی بین دانش آموزان شرکت کننده در این طرح خبر داد و اذعان کرد: این طرح بر روی تمامی دانش اموزان از نظر سلامت جسمی معاینات پزشکی و حرکات اصلاحی صورت می گیرد.

معاون مدیر کل خاطرنشان شد: دانش آموزان در این طرح زیر نظر معلمان تربیت بدنی و مربیان کانون های ورزش دانش آموزی آموزش می بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار