مدیر خانه مطبوعات البرز خبر داد: جشنواره مطبوعات در سال ۹۷ برگزار می شود

کرج (پانا) - مدیر خانه مطبوعات البرز از برگزاری جشنواره مطبوعات در سال ۹۷ خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه هیئت مدیره محترم خانه مطبوعات و برگزاری جلسات متعدد برای هماهنگی و پیگیری جشنواره مطبوعات، این جشنواره امسال توسط خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر خانه مطبوعات البرز خبر داد: جشنواره مطبوعات در سال ۹۷ برگزار می شود

اکبر حیدری با اعلام خبر فوق افزود: رسانه ها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش موثری ایفا می کنند و می توانند در رشد و شکوفایی موارد یاد شده به دستگاه های اجرایی کمک نمایند.

حیدری در ادامه به مقام والای خبرنگاران اشاره کرد و اظهار کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار حساس است و مطمعنا خبرنگاران با چشمان تیز بین می توانند نقاط ضعف جامعه را به نظر مسٸولان امر برسانند.

حیدری در ادامه به نقش موثر خانه مطبوعات در ایجاد همدلی میان رسانه های استان اشاره کرد و افزود: در تمامی عرصه های اجرایی و جمعی اختلاف سلیقه وجود دارد، عرصه رسانه با وجود دیدگاه های مختلف سیاسی نیز از این قاٸده جدا نمی باشد، لذا با همدلی و ایجاد فضای متمدنانه می توان مساٸل را تجزیه و تحلیل نمود.

حیدری در ادامه افزود: برگزاری جشنواره مطبوعات می تواند با ایجاد فضای رقابت سالم و دوستانه به همدل شدن رسانه ها با رویکردهای مختلف سیاسی منجر شود.

مدیر عامل خانه مطبوعات در پایان گفت: مطبوعات سراسر استان با رویکر مثبت نسبت به خانه مطبوعات می توانند به ایجاد صنفی قدرتمند و استوار کمک نمایند و این امر در سایه نقد سازنده و نگاه کارآمد میسر خواهد شد، همچنان با تمام قدرت برای حفظ کیان مطبوعات استان البرز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار