برگزاری نمایشگاه نقاشی در کاشمر

کاشمر (پانا)- نمایشگاه نقاشی درنگارخانه ارشاد کاشمربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه نقاشی در کاشمر

مدیر نمایشگاه نقاشی در گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: ما در هر 6 ماه نمایشگاه نقاشی را برگزار ودر این شش ماه هنرجویان به آموزش می پردازند و کارهای برتر در پایان به نمایش گذاشته می شود ، تعداد هنرجویان این آموزشگاه به 100 نفر می رسدکه 60 هنرجو آثار خود را تحویل داده اند. ودر مجموع 200 اثر به نمایش گذاشته شده است.

کاویانی گفت: ما در این آموزشگاه از سن 4 سال به بالا هنرجو داریم که بیشتر مراجعین دخترند و از 100 نفر 60 دختر و 40 پسر هستند.

کاویانی در مورد مقامهایی که توسط هنرجویانشان بدست آمده گفت: هنرجویان ما تا کنون در مسابقات فرهنگی و هنری مقام های زیادی کسب نموده اند از در مساقت دهه فجر و پرسش مهر.

وی اظهار داشت: ما در کلاس های خودمان به بچه ها طرح نمی دهیم و آنان باید براساس خلاقیت خود بکشند اما اگر بلد نباشند ما به آنان یاد می دهیم که مثلا یک عقاب یا خرگوش چگونه کشیده می شود.

وی ضمن اظهار گلایه از نحوه داوری مسابقات گفت: متاسفانه داوری مسابقات کارشناسانه نیست و حق مطلب به خوبی ادا نمی شود .بهتر است دوره هایی برای هماهنگ کردن داوران برگزار گردد و ضمنا در مسابقات در واقع هر کس بهتر کپی کند مقام بالاتری دارد در صورتی که باید به خلاقیت و نوآوری امتیاز داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار