کسب عنوان برتر بهزیستی استان مرکزی در رعایت حقوق مصرف کننده و تکریم ارباب رجوع
اراک(پانا)- اداره کل بهزیستی استان مرکزی به واسطه تلاشهای انجام شده در رعایت حقوق مصرفکنندگان و تکریم اربابرجوع از استاندار مرکزی لوح تقدیر گرفت.
استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از دستگاههای فعال در زمینه رعایت حقوق مصرفکنندگان و تکریم اربابرجوع، لوح تقدیر تکریم ارباب رجوع را به مدیرکل تقدیم و بر اهتمام جدی به رعایت حقوق مصرفکنندگان و تکریم اربابرجوع تأکید کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: بر اساس عملکرد دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادهای عمومی در خصوص ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان در سال ۱۳۹۶ در سطح استان، موفق به کسب ۶۸/۸۵ درصد امتیازات مربوطه شده، لذا مساعی و تلاش دلسوزانه این مجموعه در کسب این موفقیت ارزشمند(سطح ۲) را ارج نهاده و از تلاشهای خالصانه و اهتمام جدی در رعایت حقوق مصرفکنندگان و تکریم اربابرجوع تقدیر و تشکر میشود.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه بهزیستی حل مشکلات مددجویان را در برنامههای کاری خود قرار داده است، گفت: علاوه بر تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری خانوادههای تحت حمایت در ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوادههای تحت حمایت خدمات قابلتوجهی داشته است.
زهرا امینی افزود: باید اقداماتی که در بهزیستی انجام میشود بدون منت باشد و تکریم ارباب رجوع در اولویت خدمت رسانی مسئولان بهزیستی باشد.
وی اظهار داشت: بهزیستی به عنوان دستگاه تخصصی در برنامه جامع ساماندهی آسیب های اجتماعی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده اند، نقش کلیدی و برجسته ای دارد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اهمیت دستگاه بهزیستی را در تنوع مسئولیت دانست و بیان کرد: سازمانی بهزیستی با مسئولیت های متعدد و متفاوت توانسته بسیار کار ویژه های موثر در ترمیم معضلات اجتماعی داشته باشد.
امینی بر تکریم ارباب رجوع در بهزیستی تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی این مجموعه با افرادی سروکار دارد که که بسیار حساس هستند و مطالبه مراجعان آن از جنس خاصی است و کم توجهی رنجش خاطر آنان را فراهم می آورد.
وی افزود: لذا باید در برخورد با ارباب رجوع و مددجویان بهزیستی در دوایر و ادارات این سازمان تکریم و مراعات ارباب رجوع سرلوحه کار قرار گیرد.
ارسال دیدگاه