سرپرست فرمانداری دلیجان:

ارزش‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ضروری است

اراک(پانا)- کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 97 با حضور سرپرست فرمانداری دلیجان، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از روسای ادارات و نهادها و اولیا، دانش آموزان، مربیان و کارشناسان اداری در سالن کانون شهید رجایی دلیجان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزش‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ضروری است

سرپرست فرمانداری دلیجان در این مراسم ضمن تبریک هفته فرهنگی شهرستان دلیجان و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این پایگاه گفت: ارزش‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ضروری است.

محمد رضا یوسفی افزود: باید نقاط ضعف را به حداقل رسانده، نقاط قوت را بیش از گذشته تقویت و برنامه‌های اوقات فراغت را غنی‌سازی کنیم و این مستلزم تخصصی کردن برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: باید به سمت و سوی برنامه‌های کیفی رفت و هرچه قدر کیفیت برنامه‌ها را بالا ببریم در انجام برنامه‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری دلیجان با بیان اینکه اگر فعالیت متناسب با هنجارهای اجتماعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته نشود، ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری ایجاد می شود، اظهار داشت: نقش خانواده‌ها در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیار موثر خواهد بود.

یوسفی اضافه کرد: باید با انتخاب مربیان با تجربه نسبت به نیازمندی‌های دانش‌آموزان توجه شود چرا که ارائه برنامه‌های مفید برای گذراندن اوقات فراغت آنان بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار