سیاست دانشگاه فنی و حرفه ای ،مهارت آموزی است

مراغه (پانا) - مدیر کل دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سیاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با توجه به آیین نامه های شورای عالی فرهنگی ،مهارت محوری است.

کد مطلب: ۸۳۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سیاست دانشگاه فنی و حرفه ای ،مهارت آموزی است

نعمتی صبح دوشنبه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دختران مراغه گفت:این دانشگاه سعی دارد دانشجویان خود را بر محور تخصص و مهارت آموزی تربیت و به جامعه تحویل دهد.

وی افزود : دانشجویان دردانشگاه فنی و حرفه ای مهارت های تخصصی را طی نموده و آماده ورود به بازار کار می شوند.

وی از کاهش شکاف اعتبارات دانشگاه فنی و حرفه ای با سایر دانشگاه های کشور خبر داد و بیان کرد : با حمایت دولت و مجلس ،اعتبارات و بودجه مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان فنی و حرفه ای و همچنین توسعه عمرانی ، اجتماعی و علمی این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

نعمتی در ادامه به طرح حمایتی از فارغ التحصیلان این دانشگاه اشاره و گفت: اساسنامه دانش آموختگان این دانشگاه آماده شده و بزودی اعلام خواهد شد تا بر اساس آن از ظرفیت های فارغ التحصیلان این مجموعه استفاده شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: حمایت از کارآفرینان و پرورش متخصصان رشته های فنی و حرفه ای از رسالت های مهم این دانشگاه است.

غلامرضا کیانی با اشاره به افزایش روند توسعه این دانشگاه ها در سراسر کشور افزود : در این راستا ، ملزومات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه های فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در سال 96نسبت به سال 95 ، شانزده برابر افزایش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای دختران مراغه نیز در این مراسم گفت: هم اکنون بیش از 600دانشجودر چهار رشته کاردانی حسابداری ،معماری ، کامپیوتر و شهرسازی دراین دانشگاه مشغول تحصیل می باشند .

پریسا فتحی رضایی افزود : در سالتحصیلی 97-98 علاوه بر 4رشته کاردانی ، این دانشگاه در دو رشته حسابداری و معماری در مقطع کارشناسی دانشجو خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار