توسعه امکانات ورزشی ویژه روشن دلان البرزی

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از طراحی و راه اندازی پایگاه قهرمانی ورزش نابینایان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه امکانات ورزشی ویژه  روشن دلان البرزی

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز باحضور در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان در مجموعه پیام اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اهمیت ویژه ای برای ورزش نابینایان قائل بوده و از آن حمایت می کند.

وی افزود: در دورانی هیچ پروژه ی جدیدی اجازه ی ساخت و راه اندازی نداشت، با پیگیری های صورت گرفته توانستیم یک زمین چمن مصنوعی ویژه ورزش نابینایان و کم بینایان در البرز احداث کنیم.

غفرانی با اشاره به سرانه پایین استان البرز در ورزش ادامه داد: پایگاه قهرمانی ورزش نابینایان در البرز طراحی شده و به زودی راه اندازی می شود.

وی خواستار ورود بخش خصوصی برای حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان شد و گفت: درصدد توسعه و تامین امکانات مورد نیاز دیگر برای این ورزشکاران هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: پیش بینی امکانات برای بدنسازی و وزنه برداری برای نابینایان از طریق بخش خصوصی از دیگر تمهیدات پیش بینی شده در این زمینه است.

وی با اشاره به وجود قهرمانان بزرگ در ورزش البرز اضافه کرد: با توجه به قهرمانانی که در البرز و سطح کشور داریم می توانیم با ایجاد بسترهای مناسب و بیشتر به موفقیت های قابل توجهی در ورزش نابینایان دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار