اختتامیه مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من در شهر قدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) - اختتامیه مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من با محوریت کتاب قبله از این طرف است با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس،در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من در شهر قدس برگزار شد

دراین برنامه ابتدا حجت الاسلام جعفر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرقدس ، برگزاری برنامه‌های تابستانی از جمله، اردوی فرمانیه،باغ موزه دفاع مقدس و طرح همکلاسی آسمانی را تشریح کرد.

در ادامه محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهر قدس با تبریک به برندگان مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من افزود: کسانی که این کتاب را مطالعه کردند متوجه شدند که زندگینامه همه شهدا پیام ایثار و ازخود گذشتگی را به ما میدهند.

وی با اشاره به فرمایش خداوند در قرآن که میفرمایند، زمانی که از کار فارغ شدید کار دیگری را شروع کنید که موثر باشد تصریح کرد: شما دانش آموزان باید برنامه ای برای این سه ماه تابستان داشته باشید که وقتتان هدر نرود.

قاسمی ادامه داد: آموختن رشته های مذهبی،هنری،فنی حرفه ای و... میتواند از برنامه هایی است که مانع اتلاف وقت در سه ماه تابستان میشود.

وی در ادامه باتوجه به سخن امام علی علیه السلام که میفرمایند، کتاب،غدای روح بشر است اذعان داشت: ما اگر هرروز یک نوع غدابخوریم همه مواد لازم به بدن ما نمیرسد، کتاب هم همینطور است اگر ما کتاب های متنوعی بخوانیم مغز ما رشد میکند

وی تاکیدکرد: کتاب فلسفه،کتاب مذهبی،کتاب رمان،کتاب داستان و... نمونه هایی از موضوعات مختلف است که ما میتوانیم برای کتاب خواندن برگزینیم.

شایان ذکر است ، است در این مراسم از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار