به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت می گیرد

تولید 40 برنامه تلویزیونی با عنوان «راه من» در قم

پانا(قم): مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از تولید 40 برنامه تلویزیونی با عناون «راه من» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پخش آن از شبکه استانی سیمای نور خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید 40 برنامه تلویزیونی با عنوان «راه من» در قم

«احمد حسینی» با اشاره به لزوم تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و انقلاب علیرغم همه تنگناها و دشمنی های دشمنان، با حضور مردم ولایتمدار و بصیر همواره پویا و روبه جلو در حرکت بوده است.
وی افزود: فراز و نشیب های انقلاب نشان می دهد در هر زمان و موقعیتی که بیشتر به فرهنگ عاشورایی که نمونه آن در ارزش های هشت سال دفاع مقدس متجلی است، متمسک بوده ایم، با عزت و سرافرازی بیشتری از گذرگاه های خطرناک عبور کرده ایم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: امروز سیره و منش و آرمان شهدا بهترین الگوی امر به معروف، بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری و ... است و لذا ضرورت دارد با تمامی توان، فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه بخصوص قشر جوان به خوبی بازگو شود.
وی یادآور شد: در این راستا و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ساخت 40 برنامه تلویزیونی با عنوان «راه من» و با شعار «ما توانستیم» از سوی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم در دستور کار قرار گرفته است.
حسینی تصریح کرد: این مجموعه 40 قسمتی حامل این پیام است که می توان با صبر و استقامت و بصیرت و با تبعیت از رهنمودهای راهگشای مقام عظمای ولایت و نیز اتصال به فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت، تا صدور جهانی انقلاب و پیروزی کامل جبهه مقاومت، ثابت قدم در مسیر انقلاب ماند.
وی افزود: مجموعه برنامه های «راه من» گفتگومحور بوده و در هر قسمت، یکی از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس که دوران جوانی خود را در اوج صحنه های آن دوران سپری کرده اند، به بیان خاطرات و دیگاه های خود برای جوانان امروز می پردازند.
لازم به ذکر است: نخستین قسمت مجموعه راه من، با حضور «سیدمهدی صادقی» استاندار قم، روز پنجشنبه هفتم تیر ساعت 17:50 از شبکه استانی سیمای نور پخش شد.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار