ایجاد۸۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد۸۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان، گفت: در مرداد ماه امسال، برای ۲ هزار و ۹۰۰ خانواده تحت حمایت این نهاد جشن خودکفایی برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد۸۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی

امیر امیرنیا گفت: هشت هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی برای واجدان شرایط تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی در سال ۹۷ ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ برای ایجاد هشت هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی در آذربایجان غربی، بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد این نهاد در سال ۹۶، اظهار کرد: در سال گذشته برای پنج هزار و ۱۷ نفر مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی اشتغال زایی صورت گرفته و در این راستا بیش از ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق منابع بانکی و امدادی و سایر منابع پرداخت شده است.

وی با بیان برگزاری جشن خودکفایی افراد تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جاری، خاطرنشان کرد: کمیته امداد آذربایجان غربی در مرداد ماه امسال، برای ۲ هزار و ۹۰۰ خانواده تحت حمایت این نهاد جشن خودکفایی برگزار می کند.

امیر نیا یادآور شد: آموزش فنی و حرفه ای برای افراد تحت حمایت، از مهم ترین برنامه های کمیته امداد بوده و در سال گذشته به منظور کارآموزی این افراد، ۹ هزار مددجوی استان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار گرفته اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی بیان کرد: ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و حداکثر۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و همچنین ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع امدادی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی برای متقاضیان دریافت تسهیلات خودکفایی پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار