برگزاری مراسم افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان و دبستان سال ۹۷ البرز

نظرآباد (پانا) - مراسم افتتاحیه برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان استان البرز در مدرسه استثنایی حضرت امام سجاد علیه السلام شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان و دبستان سال ۹۷ البرز

عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز اظهار کرد: مراسم افتتاحیه برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان استان البرز در مدرسه استثنایی حضرت امام سجاد علیه السلام شهرستان نظرآباد با حضور کشاورز رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان، شهبازی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نظرآباد، طارمی رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان البرز ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و اولیای نوآموزان برگزار گردید.

همزمان با این افتتاحیه برنامه سنجش در۲۲ پایگاه استان البرز شروع بکار می نمایند. این برنامه از سال ۷۲ در کشور شروع شده و هر ساله با تحلیل و بررسی نتایج بسیار خوبی داشته است و در این برنامه مقوله پیشگیری اعم از معاینات پزشکی، بینایی سنجی و …دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام می شود اظهار داشت: نوآموزانی که در پایگاه ها ی اولیه نیاز به ارزیابی بیشتر تشخیص داده شوند به مرکز تخصصی شنوایی، بینایی و هوش ارجاع داده می شوند و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

پیش بینی می گردد بیش از 47000 نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سطح استان مورد ارزیابی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار