مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خبرداد:

رقابت 684 دانش آموز زیرکوه در ماراتن کنکور 97

زیرکوه (پانا) -مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خاطرنشان کرد:در کنکور سراسری 97 تعداد 684 داوطلب برای کسب سهمیه دانشگاهی ،رقابت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 684 دانش آموز زیرکوه در ماراتن کنکور 97

علیرضا مهدی پور مدیر آموزش و پرورش زیرکوه در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی کنکور سراسری 97 با بیان اینکه همه شرایط برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان زیرکوه، آماده است،اظهارداشت:امیدواریم بتوانیم شرایط را برای برگزاری بزرگترین ماراتن دانش آموزان شهرستان به گونه ای آماده کنیم تا دانش آموزان در یک فضای آرام بتوانند اندوخته های خود را به روی کاغذ بیاورند.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خاطرنشان کرد:در کنکور سراسری 97 تعداد 684 داوطلب برای کسب سهمیه دانشگاهی ،رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد:این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه در 5 گروه انسانی ، ریاضی ، تجربی ، زبان خارجی و هنر و در چهار حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مهدی پور بیان داشت:در رشته علوم انسانی 167 دختر و 140 پسر،در رشته علوم تجربی 157 دختر و 79 پسر،در رشته ریاضی و فیزیک 1 پسر و 1 دختر ،در رشته هنر 57 دختر و 22 پسر و در رشته زبانهای خارجی 19 پسر و 41 دختر در این ازمون حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد:تمام تمهیدات لازم از نظر مسائل حفاظت فیزیکی مکانهای آزمون ، امکانات سرمایشی ، اورژانس و .. پیش بینی شده و تمام هم و غم ما بر این است که جلوی نگرانی اولیا گرفته شود و خدشه ای در برگزاری آزمون وارد نگردد.

مهدی پور تاکید کرد:همه باید برای سرنوشت دانش آموزانی که 12 سال تلاش کرده اند،به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم تا خدای ناکرده حقی از هیچکس ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار