درخواست عضو شورای شهر تهران برای تداوم حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی

نظری، عضو شورای شهر تهران: دولت پای کار بماند و در مقابل فشارها کوتاه نیاید تا باز هم شاهد حضور خانواده‌ها در استایوم آزادی باشیم

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت پخش مسابقات جام جهانی در استادیوم آزادی برای خانواده‌ها اتفاق خوبی بود که امیدواریم ادامه پیداکند.

کد مطلب: ۸۳۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
درخواست عضو شورای شهر تهران برای تداوم حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی

حجت نظری در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی گفت: این اتفاق بسیار خوب بود و مردم فرهیخته در استادیوم مسابقات را تماشا کردند. خانواده‌ها پس از اتمام مسابقه، استادیوم را از زباله پاک کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده ها در استادیوم آزادی به بهترین شکل اتفاق افتاد، تصریح کرد: امیدواریم دولت و استانداری درهای ورزشگاه را همچنان به روی خانواده‌ها باز نگه دارد زیرا رفتار آنها نشان داد این حرف نادرست بوده و فوتبال یک ورزش اجتماعی است و نه یک ورزش مردان بالغ و از کودکی همه مردم به آن علاقه‌مند هستند.

نظری با اشاره به پیش‌بینی شهرداری تهران برای پخش مسابقات جهانی در 22 بوستان پایتخت گفت: امکان آن فراهم نشد، امیدواریم در دوره‌های بعد این آرزو محقق شود.

وی اظهار امیدواری کرد دولت پای کار بماند و در مقابل فشارها کوتاه نیاید تا باز هم شاهد حضور خانواده‌ها در استایوم آزادی باشیم.

نظری اظهار آمادگی کرد در کنار شهرداری استقبال ویژه‌ای از ملی‌پوشان به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار