فرماندار نطنز: همکاری ارگان‌ها با آموزش و پرورش باعث پیشرفت جامعه می‌شود

نطنز(پانا) - درسومین جلسه شورای آموزش و پرورش نطنز ، فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته  قوه قضائیه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس می بایست همه ارگان های فرهنگی شهرستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نطنز: همکاری  ارگان‌ها با آموزش و پرورش باعث پیشرفت جامعه می‌شود

در این جلسه حسنی فرماندار شهرستان نطنز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و همچنین 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس می بایست کلیه ارگان های فرهنگی شهرستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

وی همچنین در بحث آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و کشور و فرا گیر شدن آن در سطح دانش آموزان هشدار داد و افزود: می بایست در ایام تعطیلات تابستان از ظرفیت های نیروی انتظامی ،اداره فرهنگ و ارشاد و بسیج و سپاه جهت آگاه نمودن دانش آموزان و اولیا استفاده نمود.

در ادامه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش از اقدامات صورت گرفته در زمینه های آموزشی ، فرهنگی و پشتیبانی گزارشی را ارائه نمود.

وی همچنین از شروع ساخت دبیرستان 8 شهریور و توسعه دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهر طروق رود با همکاری خیران و طرح انسداد مبادی بی سوادی ، راه اندازی پایگاه سنجش ، پایگاه های اوقات فراغت گزارشی را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه اعضا پیشنهادات و نظرات خود را درباره انجام کارهای فرهنگی برای دانش آموزان و همکاری سایر ارگانها ارائه و بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار