نهادینه شدن عفاف و حجاب در جامعه ضروری است

رشت(پانا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب در جامعه باید نهادینه شود گفت: موضوع حجاب یک مسئله فرهنگی است که نباید سیاسی شود .

کد مطلب: ۸۳۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه شدن عفاف و حجاب در جامعه ضروری است

علی اصغر جمشیدنژاد در کارگروه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، با تأکید بر ابلاغ صحیح دستورالعمل‌ها در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: در محدوده دستگاه‌های اجرایی باید با ابلاغ دستورالعمل به صورت یکپارچه این موضوع مهم رعایت شود اما در جامعه باید با معرفی الگوهای موفق در ارتقاء سطح حجاب نقش آفرینی کرد .

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف این کارگروه تأکید کرد و افزود: تعامل بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد انسجام، تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جلوگیری از هرگونه هنجارشکنی در سطح جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تولید محصولات متنوع با رعایت اصول حجاب اسلامی و با بهره‌گیری از مدل‌های ایرانی- اسلامی می‌تواند تأثیربسزایی در ترغیب بانوان نسبت به حجاب شود .

وی بر ضرورت نظارت کامل بر شناگاه‌های استان در ایام تابستان تأکید کرد و گفت: مردم با عوامل اجرایی طرح‌های سالم‌سازی در رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب کامل همکاری را داشته باشند .

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی از افراد برتر در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب با اهداء صنایع دستی گیلان و کالاهای ایرانی قدردانی کنند .

وی افزود: سازمان نظام مهندسی در احداث ساختمان‌ها آیین نامه موجود درخصوص حقوق شهروندی را الزام آور کنند .

به گزارش پانا،در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه برنامه‌های خود به مناسبت هفته عفاف و حجاب پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار