معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

راهیابی 6 هنرجوی برگزیده کاردانش شهرستان های استان تهران به مرحله کشوری

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از راهیابی 6 هنرجوی برگزیده کاردانش شهرستان های استان تهران به مرحله کشوری جشنواره مهارتهای هنری خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 6 هنرجوی برگزیده کاردانش شهرستان های استان تهران به مرحله کشوری

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت : 6 هنرجوی هنرستان های شهرستان های استان تهران در رشته های پاپیه ماشه، چاپ باتیک، چرم، طراحی نقوش سنتی و مشبک کاری به مرحله کشوری این دوره از جشنواره مهارت های هنری کاردانش راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه سه رتبه کسب شده از شهریار و رتبه های دیگر از فیروزکوه، ناحیه 2 بهارستان و قرچک می باشند ، تاکید کرد: کسب رتبه توسط هنرجویان شاخه کاردانش ، نشانگر علاقه مندی و شور و نشاط آنان در فعالیت های هنری و قابلیت های ویژه مهارتی آنهاست که با برنامه ریزی مستمر می توان روی تولیدات این قبیل هنرجویان، برای عرضه به بازار ،سرمایه گذاری کرد.

شفیع پور با تاکید بربرگزاری کیفی این دوره از جشنواره مهارتهای هنری هنرستان های کاردانش ،تصریح کرد : توجه به استعداد ، توانایی و خلاقیت هنرجویان و برنامه ریزی اثربخش در مهارت آموزی کاربردی ، علاوه بر شناساندن ویژگی های تخصصی و بازار کار رشته های شاخه کاردانش به اولیاء و دانش آموزان، آینده شغلی موفقی را نیز برای هنرجویان رقم خواهد زد .

شایان ذکر است که دوازدهمین دوره جشنواره مهارتهای هنری شاخه کاردانش ، به میزبانی استان مرکزی در تیرماه سال جاری برگذار خواهد شد و با معرفی هنرجویان کاردانش برتر سراسر کشور به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار