اوقات فراغت فرصتی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان می باشد

نطنز/اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نطنز گفت : در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، اولویت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و نیازها براساس درجه اهمیت آن ها برآورده شوند و با محوریت پرورش مهارت های زندگی باشد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت فرصتی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان می باشد

سید رضا حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نطنز در گفتگو با خبرنگار پانا از آغاز 4 پایگاه تابستانی در شهرستان نطنز خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از نیمه خرداد ماه آغاز گردیده و پایگاه های تابستانی فعالیت های خود را جهت نام نویسی دانش آموزان در رشته های مختلف آغاز نموده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه های اوقات فراغت بر اساس علاقه و توانمندی دانش آموزان تدوین می شوند تا هر کدام از آن ها با در نظر گرفتن علایق و خواسته های خود برنامه مورد نظر را انتخاب و به فعالیت بپردازند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نطنز افزود: در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، اولویت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و نیازها بر اساس درجه اهمیت آن ها برآورده شوند و با محوریت پرورش مهارت های زندگی باشد.

حسینی تصریح نمود با توجه به هجمه های فرهنگی در فضای رسانه ای و مشکلات و آسیب هایی که در کمین دانش آموزان است از اولیا درخواست نمود اوقات فراغت دانش آموزان را جدی بگیرند و فرزندان خود را در این فصل به حال خود رها نمایند تا دچار مشکلات نشوند.

وی از کلیه ارگان های دولتی که متولی امور فرهنگی در شهرستان هستند جهت بهتر برگزار شدن کلاس های تابستانی درخواست همکاری نمود.

شایان ذکر است که پایگاه های تابستانی کانون شهید مطهری ، دبستان احسان 1 ، دبستان احسان 2 و پژوهش سرای دانش آموزی جهت ثبت نام دانش اموزان فعالیت های خود را آغاز نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار