برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس منطقه موسیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: هدف من از سفر به موسیان نشست چهره به چهره با مدیران و معاونین مدارس بود تا بتوانم از نزدیک و از زبان مدیران واحدهای آموزشی مسائل و مشکلات مدارس را رصد کنم چرا که اعتقادم بر این است که اتفاق اصلی مقوله ی آموزش و تربیت بایستی در مدارس رخ دهد

کد مطلب: ۸۳۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس منطقه موسیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام

روز چهارشنبه 30خردادماه مدیران و معاونین مدارس منطقه موسیان میزبان اندیشه های مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بودند.

در جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس منطقه موسیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، نمایندگان مدیران هر سه دوره تحصیلی، نماینده مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی و سرگروه آموزشی منطقه در نشستی صمیمی و چهره به چهره ،مسائل و مشکلات موجود در مدارس و کلاس های درس را با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و بافت فرهنگی آن با مدیرکل آموزش و پرورش استان در میان گذاشتند و برای برطرف نمودن و حل مشکلات منطقه راهکارهایی را نیز ارائه دادند.

پیش از بیان مسائل و مشکلات از لسان نمایندگان مدیران مدارس، سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بصورت کلی گزارشی از وضعیت منطقه،معضلات پیش رو و خدمات دولتمردان دولت تدبیر و امید را بیان و از مدیر کل آموزش و پرورش استان خواستند تا منطقه موسیان را به خاطر شرایط خاص و منحصربه فردش مورد توجه ویژه قرار دهند.

در ادامه اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات مدیران و معلمین عزیز گفت: هدف من از سفر به موسیان نشست چهره به چهره با مدیران و معاونین مدارس بود تا بتوانم از نزدیک و از زبان مدیران واحدهای آموزشی مسائل و مشکلات مدارس را رصد کنم چرا که اعتقادم بر این است که اتفاق اصلی مقوله ی آموزش و تربیت بایستی در مدارس رخ دهد.

وی با بیان این مطلب که نظرات همه دوستان در این جلسه مفید و کارساز می باشد افزود: مسائل و مشکلاتی که دوستان به آن اشاره کردند را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در حد توان تلاش خواهیم که مرتفع نمائیم، اینکه بگوئیم همه ی مشکلات را حل می کنیم ادعایی بیش نیست.

رستم زاد آموختن راه و رسم زندگی به دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: تلاش ما باید بر این باشد که به رفتار و کردار بچه هایمان جهت دهیم و مهارت آموزی سرلوحه کارمان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به نیرو گریز بودن منطقه، مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان و فرهنگیان و مشکل دو زبانه بودن دانش آموزان موسیان اشاره کرد و خاطر نشان نمود: همه این مشکلات را درک کرده ایم لذا تلاش کنیم با هنر مدیریت صحیح با آن کنار آمده و آن را به حداقل برسانیم.

اسفندیار رستم زاد تشکیل کمیته سیاستگذاری مناطق مرزی در سطح استان را از اقدامات خوبی دانست که می تواند در حل مشکلات مالی و فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز مناطق مرزی نقش بسزایی را ایفاء نماید.

وی ادامه داد: نیازها و کمبودات مناطق مرزی احصاء گردیده است و در آینده نزدیک در قالب نشستی که با مسئولین وزارت آموزش و پرورش داریم مطرح می نمائیم و امیدواریم بتوانیم کاستی ها و نواقص این مناطق را از این طریق مرتفع کنیم.

رستم زاد تأکید کرد سعی می کنیم منطقه موسیان را به خاطر شرایط خاصی که دارد بصورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار