اجرای طرح سپاس از جانبازان در اشتهارد

اشتهارد (پانا) - معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: رشادت جانبازان تا ابد در تاریخ دفاع مقدس ماندگار است.

کد مطلب: ۸۳۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سپاس از جانبازان در اشتهارد

محمدعلی عالیانی معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، توکل سماواتی رئیس بنیاد اشتهارد به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران و در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار برادران جانباز حقدان و جانباز معزز خدایار در روستای جارو شهرستان اشتهارد رفته و با آنان در فضایی صمیمی به گفتگو پرداختند.

عالیانی در این دیدارها با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای جانبازان و ایثارگران گفت: رشادت جانبازان تا ابد در تاریخ دفاع مقدس ماندگار است.

وی افزود: حضور فعال این عزیزان در عرصه‌های مختلف موجب شده نسل امروز با این بزرگ‌مردان تاریخ آشنا شود و از شجاعت و دلیری آنان درس بگیرد و امیدواریم ما نیز بتوانیم به‌طور شایسته از فرصت خدمت به ایثارگران بهره ببریم.

معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تأکید کرد: همواره در تلاش هستیم با اجرای طرح سپاس از جانبازان عزیز که خود را مدیون و مرهون جان‌فشانی و رشادت آنان می‌دانیم در راه تکریم این عزیزان گام برداشته و مشکلات آنان را مرتفع سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار