اردوگاه شهید بهشتی روستای زرند به امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی مجهزگردید

زنجان(پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش سجاسرود از تجهیز اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی روستای زرند به انواع تجهیزات تفریحی و ورزشی خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه شهید بهشتی روستای زرند به امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی  مجهزگردید

رئیس اداره آموزش و پرورش سجاسرود از تجهیز اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی روستای زرند به انواع تجهیزات تفریحی و ورزشی خبر داد .

محمد کردبا اعلام این خبر گفت : اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی زرند به مساحت تقریبی 2 هکتار دارای فضاهای مختلف ورزشی ، تفریحی و رفاهی می باشد و با تکمیل بازسازی و احداث فضاهای مختلف ، آماده پذیرایی از اردوهای دانش آموزی ، گردشگران و هموطنان از نقاط مختلف کشور خواهد بود .

وی افزود : این اردوگاه با توجه به واقع شدن در دامنه کوه های زرند و داشتن چشمه ها و طبیعت زیبا و بکر ،از دیرباز محل برگزاری اردوهای مختلف تفریحی بوده است و همه ساله پذیرای اردوهای دانش آموزی ، گردشگران و افراد مختلف از اقصی نقاط کشور بخصوص در فصول بهار و تابستان می باشد .

محمد کرد ادامه داد : با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات دو درصد نفت و اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای فصل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان ، فضاهای مختلف ورزشی و رفاهی این اردوگاه در حال تکمیل و تجهیز می باشند و با تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس آن ، امکان اسکان و پذیرایی به صورت شبانه روزی نیز در این اردوگاه فراهم خواهد شد .

رئیس اداره آموزش و پرورش همچنین گفت : در حال حاضر این مکان تفریحی به انواع امکانات تفریحی مانند ترامپولین ، قلعه بادی ، استخرو قایق سواری ، سوئیت و بوفه ، پارکینگ اختصاصی و آلاچیق های متعدد مجهز شده است و این اردوگاه مکانی امن و آرام برای خانواده ها ،آماده استقبال و پذیرایی از عموم مردم بخصوص فرهنگیان عزیز می باشد .

فریدون کریمی مسئول اردوگاه شهید بهشتی زرند نیز در توضیح بیشتر امکانات و موقعیت این فضا گفت : اردوگاه شهید بهشتی زرند

علاوه بر امکانات و تجهیزات فوق ، دارای پیست دوچرخه سواری ، زمین اسکیت و سکوهای مناسب برای برپایی چادر و نمایش فیلم ها و مسابقات ورزشی از طریق پرده پرژکتورمی باشد و همچنین نیروهای مستقر در این فضا آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشند .

وی افزود : با اجرا و تکمیل طرح های عمرانی و امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی ، اردوگاه زرند به یکی از قطب های مهم گردشگری شهرستان خدابنده تبدیل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار