مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

نصب و راه اندازی 25 چمن مصنوعی در استان تا پایان سال

بیرجند(پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قول راه اندازی 250 زمین چمن مصنوعی در استان داده شده است ، گفت: از این تعداد ، 25 چمن مصنوعی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۳۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نصب و راه اندازی 25 چمن مصنوعی در استان تا پایان سال

مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت : حوزه ورزش و جوانان دارای پیچیدگی های خاصی است و این به دلیل ترکیبی بودن این حوزه است و به همین دلیل به ان نگاه های متفاوتی می شود.

سرپرست گفت: حوزه ورزش در ارتباط با سایر حوزه ها از جمله گردشگری و موارد آسیب های اجتماعی و فرهنگی کار میکند به گونه ای که در بحث گردشگری میتوان گفت، اگر در مناطق طبیعی یک منطقه از جمله بیابان ها بتوان ورزشی را طراحی و اجرا کرد ، یقینا به پیشرفت صنعت گردشگری نیز منجر خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی وضعیت تیم های باشگاهی در استان گفت: یکی از معضلات مهم ما در خصوص تیم های باشگاهی نداشتن مهارت کافی و نیروی آموزش دهنده است ؛ به گونه ای که ممکن است ما با اعتباری کلان تیم باشگاهی خود را بدون تجربه و تمرین وارد مسابقات سطح بالا کنیم ، اما به دلیل نداشتن استعداد و مهارت ، نتیجه مطلوب را به دست نیاوریم و تنها اعتبارات خود را هدر داده باشیم .

وی افزود: برای سر و سامان دادن این وضعیت باید ابتدا استعداد یابی هایی صورت گیرد تا افراد مستعد در آن ها شناسایی شوند، سپس با یافتن اسپانسر خوب و مربی های مطلوب و مناسب ، زمینه را برای پیشرفت این تیم ها فراهم کرد و دیگر مشکل ما نیز خصوصی بودن است که در استان ما بخش خصوصی ورود آنچنانی نکرده است.

سرپرست در خصوص مشکلات پیش روی ورزش استان گفت: نبود و یا ضعیف بودن مدیریت ها ، از جمله در حوزه مدیریت منابع از اصلی ترین مشکلات است و همچنین میتوانیم کم رنگ بودن کار زیر ساختی در استان را نیز در زمره مشکلات ورزش استان بدانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قول راه اندازی 250 زمین چمن مصنوعی در استان داده شده است ، گفت: از این تعداد ، 25 چمن مصنوعی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این زمین های چمن مصنوعی و اعتبارات آنها ، توسط بنیاد مستضعفان حمایت شده و برای هر کدام از این چمن های مصنوعی ،100 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

سرپرست در خصوص وضعیت اماکن ورزشی درشمال شهر بیرجند گفت: در حال حاضر تمام نگاه های ما به شمال شهر است تا بتوانیم در آن یک سالن را که در حال ساخت داریم به بهره برداری برسانیم و بتوانیم در بحث ورزش همگانی نیز در این ناحیه شهر ، اقداماتی را در پارک ها انجام دهیمو

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه درباره برنامه های انجام شده در سال 96 و در حوزه ورزش همگانی استان گفت: سال گذشته 291 برنامه و همایش ورزش همگانی در استان انجام شد که امسال میتوانیم با جذب اعتبارات بیشتر، این رقم را به دو برابر برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار