استاندار لرستان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزان کشور شد

خرم آباد ( پانا ) - سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در حکمی سید موسی خادمی را با توجه به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسر کشور در رشته کشتی آزاد و فرنگی نونهالان«دوره اول متوسطه»در خرم آباد به عنوان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزان کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار لرستان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزان کشور شد

در بخشی از متن این حکم آمده است: ((امید است با استعانت از الطاف الهی و به کارگیری ، سازماندهی و هدایت کلیه ظرفیت های مالی، مادی و معنوی استان، شاهد ثمرات ارزشمند این دوره از مسابقات در جهت رشد، شکوفایی و سلامت دانش آموزان عزیز باشیم)).
استاندار لرستان در جلسه شورای آموزش و پرورش بر لزوم استفاده از میزبانی مسابقات کشتی دانش‌آموزی کشور به منظور معرفی ظرفیت‌های استان تاکید کرد و گفت: این میزبانی یک فرصت است که علاوه بر کمک به دستاورد‌های ورزشی به بهبود جایگاه و معرفی ظرفیت‌های استان در سطح ملی کمک خواهد کرد.
خادمی بر استفاده از تمام امکانات و ظرفیت ها در ایام برگزاری این رقابت ها در خرم اباد تاکید کرد و افزود:با توجه به حضور تمامی استانها طوری بایستی عمل کنیم تا خاطره ای خوش برای شرکت کنندگان در این مسابقات رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار