پیام تسلیت محمدجواد حق‌شناس برای درگذشت محمدامین قانعی‌راد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در پیام تسلیت خود نوشت بسیار سخت و باورناپذیر بود که اولین خبرى را که در روز عید فطر دریافت می‌کنیم، درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه‌شناسى کشورم باشد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت محمدجواد حق‌شناس برای درگذشت محمدامین قانعی‌راد

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت رئیس انجمن جامعه شناسی ایران، محمدامین قانعی راد را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

استاد قانعى راد

از شمار دو چشم یک تن کم/ وز شمار خرد هزاران بیش

بسیار سخت و باورناپذیر بود که اولین خبرى را که در روز عید فطر دریافت می‌کنیم، درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه‌شناسى کشورم باشد.

استاد دکتر سیدمحمدامین قانعی‌راد، استاد بزرگ جامعه‌شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران پس از یک دوره سخت مبارزه با بیمارى سرطان خیل بزرگ دوست‌داران، استادان و دانشجویان علاقمندش را تنها گذاشت و به‌سوى پرودگارش شتافت.

جامعه علمی کشور به ویژه حوزه جامعه‌شناسی ایران سوگوار درگذشت این استاد فرزانه و دانشمند فرهیخته خواهد بود.

کمیسیون فرهنگى و اجتماعى شوراى شهر تهران،رى و تجریش؛ سوگ از دست‌دادن این جامعه‌شناس متعهد و ایران‌دوست را به خانواده ارزشمند قانعی‌راد، جامعه علمی، انجمن جامعه‌شناسی ایران، دوستان، همکاران و دانشجویان این استاد تسلیت گفته و شادى و آمرزش برای او و شکیبایى فراوان براى خاندانش را از درگاه ایزد مهربان آرزومند است.

روانش شاد و یادش جاودان باد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار