نماز عید سعید فطر در بیش از ۵۰ نقطه شهرستان خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) - نماز عید سعید فطر در شهر خوسف در محل مسجد جامع به امامت حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی " امام جمعه" و ۵۰ روستای شهرستان با همکاری امامان جماعت ، روحانیان مستقر و طرح هجرت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید سعید فطر در بیش از ۵۰ نقطه شهرستان خوسف برگزار شد

حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در خطبه های نماز با تبریک عید سعید فطر با اشاره به روایات از این روز به عنوان " یوم الجوایز" یاد کرد و گفت: پس از یک ماه عبادت، روزه داری ، تلاوت قرآن و... دستور داریم که باید به سوی نماز عید فطر بشتابیم و عیدی و جایزه خود را از خداوند بگیریم .حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی از برنامه های خوبی که در راستای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان برگزار تقدیر کرد و افزود: علاوه بر اقامه نماز های باشکوه جماعت ، دوره ها و محافل قرآنی ، برنامه ۳۰ شب در محضر قرآن بوستان مهر خوسف از برنامه های محوری بود که به گفته مسئولان در سطح استان بی سابقه بود.


وی همچنین از حضور مردم در برنامه های باشکوه سوم خرداد، سالگرد ارتحال امام (ره) ، شب های قدر ، ایام شهادت حضرت علی (ع)و راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و در مورد مسئله فلسطین گفت: امروز حمایت از ملت مظلوم فلسطین به یک حرکت و جنبش جهانی تبدیل شده و مردم بنا به وظیفه شرعی خود از آنها حمایت می کنند که همین امر باعث شده تا دشمنان کشتار مسلمانان بی دفاع را تشدید کنند.


شاهبیکی یادآور شد: حضور پر شور همه مردم در راهپیمایی و برنامه پیامی به مسئولان دارد که باید قدر مردم انقلابی ایران را بدانند و با توجه به تحریم ها، وضعیت اقتصادی سختی بر مردم تحمیل شده لذا در جهت رفع آن و رفاه مردم انقلابی تلاش کنند و بدانند که دل سپردن به برجام اروپایی راه به جایی نخواهد برد و چیزی گیر شما نخواهد آمد .


در ابتدای مراسم حجت الاسلام مقری امام جمعه موقت خوسف درباره احکام زکات فطریه ، کفاره و... از نظر مراجع تقلید سخنانی بیان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار