آئین تکریم و معارفه فرماندار زیرکوه برگزار شد

زیرکوه (پانا) _مراسم تکریم و معارفه فرماندار زیرکوه برگزارشد و محمد کریمی ، رسما سرپرست فرمانداری زیرکوه شد.

کد مطلب: ۸۲۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و معارفه فرماندار زیرکوه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار زیرکوه، با حضور امام جمعه و جمع کثیری از مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان ، در محل حسینیه سید الشهدای شهر حاجی آباد برگزار شد.

حجت الله خان زاده فرماندار سابق زیرکوه در این مراسم گفت:قرار گرفتن در مسندی که انسان بتواند مشکلی از مشکلات مردم را حل کند، این یک توفیق است و خداوند را برای این توفیق سپاس می گویم.


فرماندار سابق زیرکوه با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته ،خدمات نظام بوده و کار شخص نیست،بیان داشت: مردم بهترین قاضی و داور هستند و به خوبی تشخیص می دهند که حضور ما در این مدت 4 سال مفید و موثر بوده یا نبوده و اگر باور قلبی مردم این باشد که در این ۴ سال حضور ما تغییری ایجاد کرده است،این برای ما مایه مباهات و خرسندی است.

وی با بیان اینکه باید قدردان خون همه شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم، از همه اقوام و قومیت ها ،طوایف و برادران اهل سنت شهرستان تشکر کرد و گفت: شهرستان زیرکوه علیرغم اینکه گنجینه ای از طوایف و قومیت ها و فرهنگ هاست اما به حول و قوه الهی کمترین تنش اجتماعی، امنیتی و سیاسی اتفاق نیفتاده و این مدیون برادران اهل سنت ، عشایر، طوایف و همه قومیت هایی است که پای بند نظام، ولایت فقیه و قانون اساسی هستند.


خانزاده اذعان داشت: خدا را شاهد و گواه می گیرم چیزی که در این ۴ سال اتفاق افتاد فقط بر اساس وظیفه ای بود که بر دوش ما گذاشته شده بود و سعی بر این بود بدون پیش داوری تلاش کنیم رنج محرومیت را کاهش دهیم.

سپس حجت الاسلام جلالی دادستان زیرکوه در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الله خانزاده در طول دوران خدمت در زیرکوه، گفت: این پست ها و مسئولیت ها امانتی است که به دست ما سپرده شده و روزی این امانت را باید تحویل بدهیم و باید تلاش کنیم این امانت را به درستی حفظ کنیم.

در این مراسم، از خدمات 4 ساله حجت الله خانزاده به عنوان فرماندار شهرستان زیرکوه ، تقدیر و محمد کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان مرزی معارفه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار