جلسه هماهنگی جهت تشکیل مجمع علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد برگزار شد

جلسه هماهنگی جهت تشکیل مجمع علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان با حضور کادر برگزاری برنامه و عباس دهقان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی جهت تشکیل مجمع علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد برگزار شد

"عباس دهقان" معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان با اشاره به تشکیل مجمع علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی در سطح استان یزد گفت: این مجمع 4 تیرماه در پژوهشگاه آیت الله خاتمی با حضور معلمان تربیت بدنی استان یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به چگونگی انتخاب اعضای این مجمع بیان داشت: اعضای این مجمع در روز برگزاری تشکیل مجمع علمی آموزشی با رای معلمان انتخاب و مدارک آنها برای ثبت مجمع استان یزد به تهران ارسال می گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان یزد گفت: برای شرکت در این مجمع هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و همه معلمان تربیت بدنی در سطح استان قادر به شرکت در این مجمع هستند و امیدواریم کسانی که برا تشکیل این مجمع انتخاب می شوند رسالت و وظایف خود را به خوبی انجام دهند و ما هم پشتیبان منتخبین معلمان خواهیم بود.

عباس دهقان با بیان این که صفر تا صد برگزاری این مراسم باید دست معلمان باشد مطرح کرد: ما از تمام افراد توانمند و با تجربه دعوت می شود تا بتوانیم از تجربیات و استعداد های آنها استفاده شود و مجمع خوبی را تشکیل دهیم و شاهد پیشرفت آنها در سطح استان یزد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار