فرماندار پاکدشت گفت:

پاکدشت قطب صنعتی تهران و پایتخت گل ایران می باشد

پاکدشت (پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت:این شهرستان علاوه بر قطب صنعتی استان تهران، پایتخت گل و گیاه ایران است.

کد مطلب: ۸۲۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پاکدشت قطب صنعتی تهران و پایتخت گل ایران می باشد

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در اختتامیه جشنواره استانی نقش و نگاره‌های من و خدا که به میزبانی شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تشکر می‌کنم از عزیزانی که برای اجرای این جشنواره در پاکدشت تلاش کردند و از حضور مادران و پدران، کودکان و نوجوانانی که از سراسر استان در این جشنواره استانی حضور یافته‌اند.

وی در ادامه افزود: پاکدشت با وجود شهرک‌های صنعتی و تلاش صنعتگران دلسوز نه تنها قطب اقتصادی استان تهران محسوب می‌شود بلکه اکنون با تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان گل‌های مرغوب پایتخت گل و گیاه کشور را نیز به خود اختصاص داده است

فرماندار پاکدشت بیان کرد: این گل‌های متنوع و زیبا هم در بازار داخلی و هم بازارهای خارجی صادر می‌شود.

تمهیدی تصریح کرد: آثاری که امروز به نمایش گذاشته شده از دل‌های کودکانه الهام گرفته شده است ..

محمد قمی نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر زحمات شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: امام خمینی (ره) فرمود هنر مردان خدا شهادت است و این یعنی خدایی شدن؛ آن هنگام که امام زمان (عج) با زمزمه یاربِ، یارب برای هدایت امت دعا می‌کند و این‌گونه برای امت دل می‌سوزاند ما شاهد رنگ و بوی الهی هستیم؛ آن هنگام که دست‌اندرکاران فرهنگ و ارشاد در ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند تا کودکان صبغه الهی بگیرند و از فیوضات الهی با این دل‌های پاک بهره‌مند شوند می‌توان روح خدایی شدن را مشاهده کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: مسوؤلان تلاش کنند تا کودکان با فرهنگ الهی آشنا شوند.

در اثنا این مراسم علی محسن وند رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پاکدشت و دبیر اجرایی جشنواره ضمن خیر مقدم در خصوص جشنواره گفت‌: تعداد 402 اثر از سراسر استان به این جشنواره ارسال شد که تعداد 110 اثر برگزیده و حائز شرایط حضور در نمایشگاه شدند و تعداد 5 اثر بعنوان منتخب جشنواره در پنج رده سنی توسط هیات داوران انتخاب گردید. نمایشگاه آثار در دو بخش عمومی و جنبی برگزار گردید که در بخش عمومی بازدید آثار و در بخش جنبی این نمایشگاه بادکنک آرایی، گریم کودک و عروسک های غول پیکر مورد استقبال کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم واقع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر جشنواره در این مراسم ضمن طرح مباحثی در خصوص زبانشناسی کودک گفت: سعی کنیم برای فرزندانمان فضای دریافت های ذهنی و تصمیم گیری ایجاد کنیم. فضایی ترسیم کنیم که کودکان و نوجوانانمان خود تصمیم بگیرند. این فضا و تصمیم، ماندگارترین تصمیم یک کودک و نوجوان است. ما در این جشنواره فضایی را محیا نمودیم که کودکان و نوجوانان، نقش و نگاره خداوندگار رحمان و رحیم را بر روی کاغذ هنرنمایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار