637 باشگاه ورزشی مجوزدار در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند

ارومیه (پانا)- مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آخرین آمار باشگاه های مجوزدار سطح استان را 637 باشگاه اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
637 باشگاه ورزشی مجوزدار در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند

حبیب مظاهر اسماعیل پور در مورد آخرین وضعیت باشگاه‌های ورزشی در استان گفت: هم‌اکنون 637 باشگاه ورزشی مجوزدار و دارای پروانه در استان فعال هستند که بیشترین آنها در شهرستان های ارومیه، مهاباد، میاندوآب، خوی، نقده، سلماس و بوکان قرار دارند.
وی ادامه داد: باشگاه‌های مربوط به رشته های آمادگی جسمانی، بدنسازی و پرورش اندام، فوتبال و ورزش های رزمی بیشترین سهم را از میان باشگاه های ورزشی استان دارند.
اسماعیل پور افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده هرگونه هماهنگی و حمایت از بخش خصوصی برای ورود به ورزش و ساخت و ساز و توسعه اماکن ورزشی است و در این راستا تسهیلاتی را طی 3 عنوان به موسسین باشگاه های ورزشی در نظر گرفته است.
مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: تسهیلاتی با همکاری صندوق کارآفرینی امید برای باشگاه های پروانه دار برای تجهیز، توسعه و احداث اماکن ورزشی، تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر با معرفی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تسهیلات فنی و اعتباری با معرفی به وزارت ورزش و جوانان برای توسعه، احداث و ایجاد باشگاه ورزشی تسهیلاتی هستند که برای باشگاه های ورزشی در نظر گرفته شده است.
اسماعیل پور در رابطه با بازدید از باشگاه های ورزشی هم گفت: از ابتدای امسال بیش از 350 مورد بازدید و بازرسی توسط ادارات شهرستانی و اداره کل از باشگاه ها صورت گرفته که بیشترین بازدیدها برای کنترل عدم وجود مواد نیروزا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار