اولین جلسه هم اندیشی سازمان دانش آموزی استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) - اولین جلسه هم اندیشی سازمان دانش آموزی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد و حسین علی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی گزارش عمل کرد یک ساله گذشته را ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هم اندیشی سازمان دانش آموزی استان یزد برگزار شد

حسین علی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در ابتدا جلسه حلول ماه شوال و فرارسیدن عد سعید فطر را تبریک وبا اشاره به این ماه گفت : انشالله توانسته باشیم استفاده کافی از این ماه پر خیر و برکت برده باشیم.

در ادامه ملانوری با اشاره به فعالیت های سازمان دانش آموزی طی یک سال گذشته گفت: این سازمان با مشارکت آموزش و پرورش استان و همکاری مدیر کل آموزش و پرورش توانسته قدم های مثبتی را به سوی جلو بردارد و به برخی از اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی گفت: عمده فعالیت های سازمان دانش آموزی انجام فعالیت های تشکیلاتی و کار گروهی است که با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

ملانوری با اشاره به تشکیلات پیشتازان بیان داشت: پیشتازان با شعار از مدرسه تا جامعه در مدارس در حال فعالیت می باشند و سعی بر این است که بتوانیم دانش آموزان را برای جامعه ای که پیش رو دارند آماده کنیم.

حسین علی ملا نوری در پایان افزود:همچنین سازمان دانش آموزی در موضوع خبرگزاری پانا فعالیت های بسیار خوب و چشمگیری را داشته است و توانسته در سطح استان خوش بدرخشد و همین موضوع می تواند زمینه و بستر خوبی برای پیشرفت دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار