رییس آموزش و پرورش کهک:

بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در مدارس فطرت نسل جوان را بیدار میکند

مراسم نام گذاری مدرسه ای در روستای دستگرد به نام معلم شهید جواد جعفری از شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده شهیدا و شهید جعفری ،مسولین و مردم انقلابی دستگرد برگزار و از تابلوی این مدرسه رو نمایی شد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

مهجوری رییس آموزش و پرورش منطقه کهک ضمن تقدیر از حضور خانواده شهدا ،یکی از موثرترین روش های ترویج ارزشهای اسلامی را بزرگداشت یاد و خاطره افرادی دانست که در پیشبرد ارزشها کار گشا بوده و به حق می توانند برای نسل امروز الگو باشند .

وی بابیان اینکه می توان شهدا را به عنوان سرمشق معرفی کرد افزود: برای جریان سازی و بهرگیری از راه و منش شهدا برای دانش آموزان و جوانان در جامعه ترغیب و تطبیق انان به استفاده از سبک زندگی شهدا است .

مهجوری به جایگاه والای شهیدان اشاره و اضافه کرد:نام گذاری مدارس به نام شهدا با هدف بزرگداشت و بیداری نسل جوان به عنوان الگوی واقعی برای سوق دادن انان به سوی ارزشهاست .

رییس آموزش و پرورش کهک در ادامه یکی از راهکارهای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس را آشنا کردن دانش آموزان با سبک زندگی و وصیت نامه شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه تاکید کرد.
لازم به ذکر است روستای دستگرد یازده شهید را تقدیم نظلام و انقلاب کرده و معلم شهید جواد جعفری درسال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نایل آمده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار