مدیر پایگاه ورزش قهرمانی آذربایجان غربی:

مراکز استعدادیابی شمال و جنوب استان در حال تجهیز و آماده سازیست

ارومیه (پانا) - مدیر پایگاه ورزش قهرمانی آذربایجان غربی از تجهیز و آماده سازی مراکز استعدادیابی شمال و جنوب استان در خوی و مهاباد خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراکز استعدادیابی شمال و جنوب استان در حال تجهیز و آماده سازیست

اصغر افشین با اشاره به دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توجه ویژه به استعدادیابی در ورزش کشور گفت: یکی از مشکلات ورزش ضعف استعدادیابی بود که وزارت ورزش و جوانان طی دستورالعملی مبنی بر توجه به استعدادیابی در ورزش های پایه را به تصویب رسانده است.

وی ادامه داد: به این منظور با توجه به وجود یک مرکز استعدادیابی در مرکز استان، هم اکنون مراحل آماده سازی و تجهیز مرکز استعدادیابی شمال استان در شهرستان خوی و مرکز استعدادیابی در جنوب استان در شهرستان مهاباد در حال انجام است تا بتوانیم نسبت به کشف و هدایت استعدادهای ورزشی اقدام کنیم.

مدیر پایگاه ورزش قهرمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در فصل تابستان و در ایام اوقات فراغت هم قرار است از نوجوانان علاوه بر تست های معمول، تست آمادگی جسمانی عمومی و تست آمادگی جسمانی خاص رشته ورزشی مورد نظر را نیز از آنان خواهیم گرفت و با توجه به علاقه فردی، وی را به سمت ورزش مورد نظر سوق دهیم.

افشین گفت: تست ها و مشاوره هایی که قرار است در ایام اوقات فراغت فصل تابستان در پایگاه قهرمانی مرکز استان انجام گیرد بصورت رایگان خواهد بود و خانواده ها می توانند فرزندان خود را به این مرکز معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار