امام جمعه شهرری:

سیاست ما حمایت از مظلوم است

شهرری(پانا)- امام جمعه شهرری گفت: ما طرفدار مردم مظلوم در سراسر عالم هستیم و ملت ایران باید به ندای مردم مظلوم فلسطین پاسخ دهد.

کد مطلب: ۸۲۷۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاست ما حمایت از مظلوم است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری همزمان با روز جهانی قدس در حرم عبدالعظیم (ع) گفت: موضوع فلسطین از پیچیده ترین پرونده های بشر در طول تاریخ است و بسیار دردناک است که گروهی از خانه و کاشانه خود خارج شوند و به مقدسات آنها نیز توهین شود.
وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها کسی بود که مسئله فلسطین را زنده کرد و گفت: امام راحل از همان سال های ابتدای جهاد خود این مساله را مطرح کرد و زوایای تاریک آن را برای جهانیان بیان کرد.
خطیب جمعه شهرری تصریح کرد: امام (ره) تنها کسی بود که از وجوهات شرعی برای کمک به فلسطین استفاده کرد و روز جهانی قدس نیز توسط ایشان نامگذاری شد.
حجت الاسلام شاهچراغی افزود: مطمئن باشید که شکست اسرائیل و کشورهای خائن عرب به وضوح و در آینده ‌ای نزدیک فرا می رسد.
وی در ادامه یادآور شد: ماه مبارک رمضان توفیقات زیادی برای انسان ها داشت و چه بهتر که این فرائض دینی فراموش نشود و توفیقات این ماه را در طول سال نیز اجرا کنیم.
وی به حضور گسترده مردم شهرری در راهپیمایی روز قدس نیزاشاره کرد و گفت: مردم نشان دادند که سیاست ما با دیانت ما آمیخته است و هرگز از آموزه های اسلامی غافل نمی شوند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار