سند تحول بنیادین، مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب
کرج (پانا) - با حضور اعضای ستاد پیگیری طرح سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ناحیه 4 کرج، نخستین نشست توجیهی این ستاد جهت عملیاتی کردن فرایند سنجش شایستگی های حرفه ای توسط معاونت توسعه پژوهش و برنامه ریزی برگزار شد.
![سند تحول بنیادین، مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب](https://cdn.pana.ir/thumbnail/Y2ExMjAI6l1F/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHHC53vvxY3mQsAIKXaKdntA,,/Y2ExMjAI6l1F.jpg)
در ابتدای این نشست معاونت توسعه پژوهش و برنامه ریزی به عنوان دبیر این ستاد اهم موارد قابل اجرا در این طرح را برای اعضا تبیین و وظایف هر یک از اعضا را مشخص نمود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج، یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب ذکر کرد و گفت: در وضع مطلوب است که انسانهای عالم، فرهیخته، که ضامن ماندگاری یک ملت هستند تربیت شده، و این امر با سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران محقق میشود.
قاسم پوستین دوز افزود: با توجه به نقش مدیران در هدایت و رهبری فعالیتهای آموزشی و پرورشی که زمینه ساز تحقق اهداف تعلیم و تربیتاند، نگرش مثبت به دستورالعمل سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران را هموار کننده مسیر موفقیت و عین شایسته سالاری عنوان و ابراز امیدواری کرد: این کمیته براساس دستورالعمل و خرد جمعی در حیطهی مدیریتی نسبت به سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران اقدام نماید
ارسال دیدگاه