تقاضای مدیرکل کمیته امداد البرز در ایّام شهادت ابوالایتام علی(ع) از مردم و خیّران البرزی:

کمک به تأمین نیازهای 620 خانواده ایتام البرزی

کرج (پانا) - 620 خانوار ایتام دارای وضع اضطرار البرزی در بخش های مسکن، جهیزیه و بیماری صعب العلاج نیازمند کمک مردم و خیّران هستند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک به تأمین نیازهای 620 خانواده ایتام البرزی

بر اساس راهبرد خدمت گذاری به محرومان در البرز ، خانوارهای مددجو سطح بندی شده اند و اولویت رسیدگی با خانوارهای دارای وضع اضطرار است لذا کمیته امداد در صدد است نیاز 620 خانوار ایتام البرزی شامل 243 خانوار فاقد مسکن، 361 دختر یتیم نیازمند جهیزیه و 16 خانوار یتیم دارای بیماری صعب العلاج را با استفاده از اعتبارات کمیته امداد وکمک مردم و خیّران به خصوص در ایّام شهادت ابوالایتام علی علیه السلام برطرف کند

محمد محمدی فرد گفت: مجموع کمک های مردم نوعدوست البرز به صورت کامل و بدون ریالی دخل و تصرّف در کنار اعتبارات دولتی کمیته امداد و تسهیلات بانک ها برای رفع نیاز بیش از 32 هزار مددجوی دائمی تحت حمایت و ده ها هزار نیازمند مقطعی غیرتحت حمایت هزینه می شود.

کمک های مردم سهمی 30 درصدی از پرداخت های بلاعوض به محرومان را به خود اختصاص داده است و سالانه شاهد رشد 20 درصدی کمک های خیّران هستیم.

وی افزود: وجوه پرداختی مردم به این نهاد در بخش های مختلف و مشخصاً صدقات امانت است و شرعاً و قانوناً فقط صرف نیازهای محرومان البرزی میشود.


مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به کمک خیّران در جریان برگزاری 21 جشن گلریزان شهرهای البرز گفت: مردم نوعدوست البرز با حضور در جشن های گلریزان این نهاد در قالب وجه نقد ، طلا ، کالای جهیزیه و تعهدات، بیش از یک میلیارد تومان برای رفع نیاز 620 خانوار ایتام دارای وضع اضطرار کمک کرده اند.

محمّدی فرد با بیان اینکه کمیته امداد از اعتبارات دولتی سهم 10 میلیون تومانی را برای خانه دارکردن ایتام تعیین کرده است، راه احسان البرزیها را بدین شرح اعلام کرد:شماره کارت بانک ملّت 6104337985594561 با شناسه اختصاصی 919650828702 به نام اکرام ایتام کمیته امداد و شماره تلفن 3557

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار