رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تاکید کرد:

ضرورت توجه خاص همگان به دو مقوله مهم ولایت‌مداری و انتظار فرج

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در مراسم شب قدر شهرستان دماوند گفت: همه کسانی که در حلقه ولایت هستند در زمان ظهور جذب طلعت مهدوی می‌شوند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه خاص همگان  به  دو مقوله مهم ولایت‌مداری و انتظار فرج

حجت‌الاسلام جواد حاج علی اکبری در مراسم شب قدر که با حضور پرشور مردم دماوند در مسجد جامع شهرستان برگزار شد ،با اشاره به نزول سوره قدر اظهار داشت: شب بیست و یکم ماه میارک رمضان یکی از شب‌های مهم قدر است.

وی در ادامه ضمن اشاره به فضیلت شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بیان کرد: امشب طبق آیات و مراتب لیله‌القدر تمام چیزهایی که در دفاتر در شب نوزدم نوشته شده، تحکیم می‌شود و چیزی بیرون از تقدیر الهی باقی نمی‌ماند و تمام چیزها تحت تقدیر می‌ماند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: سوره مبارکه قدر بسیار عجیب و بزرگ است که یک بخش آشکار و یک بخش نهان دارد، بخش آشکار آن بشارت نزول قرآن است و حقیقت قرآن در لیله‌القدر یک بار دیگر برای ولی‌الله اعظم رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ضمن اشاره به حقیقت سوره قدر تصریح کرد: این به معنای وحی نیست چرا که قبلا وحی شده بود و وحی تکرار نمی‌شود، اما آفاق قرآنی عظمتی که دارد دوباره بر ولی‌الله اعظم متجلی می‌شود و قرآن در شب قدر از قلب مقدس ولی‌الله اعظم بر دل مومنان تجلی پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به لزوم ولایت‌مداری و انتظار فرج خاطرنشان کرد: همه کسانی که در حلقه ولایت هستند،درزمان ظهور جذب طلعت مهدوی می‌شوندواز این‌رو ولایت‌مداری و انتظار فرج اهمیت زیادی دارد و باید در عصر غیبت خود را برای زمان ظهور آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار