مراسم تجلیل و آئین بدرقه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال در شهرری برگزارشد

شهرری(پانا)- مراسم بدرقه علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار منطقه 20، اعضای هیات فوتبال شهرستان ری و جمعی از ورزشکاران و دانش آموزان در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل و آئین بدرقه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال در شهرری برگزارشد

جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن خوش آمدگویی از تلاش‌های علیرضا فغانی در راستای اعتلای فوتبال ایران صحبت نمود و گفت: فغانی جزوه افتخارات شهرری بوده و هست و حضور ایشان در میادین بین المللی برگ زرینی بر افتخارات این شهر می باشد.
در ادامه مراسم هدایت اله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: فغانی نه فقط افتخار شهرری بلکه افتخار ایران است و من بسیار خوشحالم که ایران نماینده شایسته ای در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد.
سپس علیرضا فغانی داور بین المللی شهرری اظهار داشت: از روز اول گفتم که هدفم قضاوت در فینال رقابت های جام جهانی است و امیدوارم در این جام جهانی به آرزویم برسم و پس از آن از داوری خداحافظی خواهم نمود.

وی ضمن تشکر از حمایت های افراد و به ویژه خانوادهاش گفت: اگر بخواهیم برای همه قهرمانان ورزشی شهرری مراسم بدرقه یا بزرگداشت برگزار کنیم باید هر هفته مراسم بگیریم زیرا شهرری قهرمانان زیادی دارد.
در پایان مراسم مسئولان شهرستان ری با اهدا لوح ها و هدایایی از علیرضا فغانی تقدیر کردند.
لازم به ذکر است این مراسم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری،هیئت فوتبال حوزه ری،انجمن مشاهیر و مفاخر معاصر شهرستان ری برگزار گردید.

/خبرنگار: نیما هوشمند/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار