مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

سازمان دانش آموزی خراسان رضوی پیشتاز فعالیت های این حوزه در کشور است

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی اظهارکرد: برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی زمینه مناسبی برای تربیت اسلامی و ایرانی این قشر است.

کد مطلب: ۸۲۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی خراسان رضوی پیشتاز فعالیت های این حوزه در کشور است

قاسمعلی خدابنده در این جلسه با اشاره به این که فعالیت های سازمان دانش آموزی در این استان مسیری مناسب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است اظهار کرد:خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته در این بخش اقدامات بسیارخوبی اجرایی شده و خدمات مطلوبی هم در حوزه های مختلف به دانش آموزان عضو تشکل های مختلف سازمان دانش آموزی استان ارایه می شود .
وی در ادامه برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان عضو سازمان را زمینه ای برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی این قشر دانست و افزود: اینگونه فعالیت ها به ویژه در زمینه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نقش بسیار مثبتی ایفا می کنند و در نهایت این آموزش ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود، ضمن اینکه قطعا حضور و فعالیت دانش آموزان استان در برنامه های پیش بینی شده تشکل هایی مانند پیشتازان، فرزانگان، خبرگزاری پانا و ... زمینه بسیار مناسبی برای تربیت اجتماعی جامعه تحت پوشش ما شده است.
خدابنده سازمان دانش آموزی در استان خراسان رضوی را پیشتاز برنامه های این حوزه در کشور دانست و افزود :جای خوشحالی ست که بسیاری از برنامه های کلان کشور در حوزه سازمان دانش آموزی با محوریت استان خراسان رضوی اجرایی می شود و این نشان از توانمندی ست که در این بخش از آموزش و پرورش خراسان رضوی وجود دارد.
وی در پایان بر استفاده از کالاها و تولیدات داخلی در خرید تجهیزات برای اردوهای دانش آموزی که با مسئولیت سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در تابستان 97 برگزار می شود نیز تاکید کرد.

علی محمد یونسی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان گفت: سازمان دانش اموزی استان در پنج حوزه خبرگزاری پانا، عضو گیری اعضا پیشتاز، امور مالی، مجلس دانش آموزی و مانور زلزله رتبه برتر کشور است.

وی ادامه داد: برای قوی تر ظاهر شدن استان در اردوی ملی پیشتازان علاوه بر مهارت های فنی بالا تجهیزات و ملزومات اردویی قابل قولی در اختیار داشته باشیم تا انشا الله همانطور که از لحاظ فنی جایگاه بالایی داریم از نظر تجهیزات نیز رتبه برتر را کسب نماییم.

یاد آور می شود آمادگی برای برگزاری پیش اردو ملی و اردوی ملی در تابستان همچنین برگزاری مجمع شورای دانش آموزی استان در ابتدای سال تحصیلی جدید از مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار