برگزاری چهارمین دوره "نیو بوبت " به میزبانی استان البرز

کرج (پانا) - برای چهارمین بار در سطح کشور تکنیک های توانبخشی مبتنی بر بازی با حضورکوچ باخ از کشور آلمان و به میزبانی استان البرز، موردبررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۲۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین دوره "نیو بوبت " به میزبانی استان البرز

در این برنامه که با حضور افروز صفاری فرد ، مدیرکل دفترامور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور و شیوا اکبری، معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز ، چهارمین دوره " نیو بوت " به میزبانی بهزیستی استان البرز در مرکز جامع آموزشی توانبخشی آفتاب افتتاح شد.

افروز صفاری فرد در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی ضمن خوشامد گویی به میهمانان و کارشناسان مدعو ، از استاد " کوچ باخ " که در راستای آموزش روش های نوین و کاربردی درجه یک آموزشی که در جمع حضور داشت تشکر ویژه کرد و گفت : با روش بسیار نوین " بوبت " ایجاد آرامش روحی روانی برای بچه ها در کنار تجربیات قدیمی مربیان میتوان بهترین نتیجه را از امور توانبخشی روزانه گرفت و امیدوارم شما عزیزان از حضور استاد گرانقدر و با تجربه بهترین تجربه ها را کسب کنید و این شیوه های نوین درمانی را در راس کار خود قرار دهید.

صفاری فرد افزود: امروز در سطح کشور 94 مرکز نگهداری روزانه کودکان جسمی حرکتی داریم که این آمار از نظر کمی بسیار قابل قبول و مطلوب است و از منظر کیفی نیز در راستای بهبود عملکرد و هدفمند تر شدن پروسه و آشنایی با روش های جدید به همراه تجربیات بهترین نتیجه ها را میتوان گرفت.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد جلسات آموزشی پیش رو بسیار مثمر ثمر و کاربردی باشد و از استاد باخ برای در اختیار گذاشتن تجربیات ارزشمندشان بسیار قدردانی و تشکر کرد.

این کارگاه شش روزه با حضور کارشناسان مراکز توانبخشی معلولین جسمی حرکتی استان های اصفهان و خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و گیلان و گرگان و مرکزی در استان البرز برگزار شد .

شیوا اکبری معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز نیز در این زمینه گفت: این کارگاه آموزشی شش روزه تکنیک های نیو بوبت ( تکنیک های توانبخشی مبتنی بر بازی) ویژه کودکان معلول جسمی حرکتی و فلج مغزی زیر 15 سال با هدف آشنایی کاردرمان ها و فیزیوتراپ ها با تکنیک های بوبت در درمان کودکانی که با مشکل حرکتی مواجه هستند با حضور کارشناسان مسئول توانبخشی و کارشناسان مراکز غیر دولتی 9 استان کشوربه میزبانی بهزیستی استان البرز برگزار می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: کارشناسان دعوت شده پس از این دوره در استان های خود اقدام به برگزاری دوره آموزشی نیو بوبت می کنند و اساس تکنیک بوبت ایجاد فضای شاد برای کودکان است که اشتیاق بیشتری برای انجام حرکات درمانی پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار