جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

ایستادگی ویژگی بارز امام خمینی(ره) بود

یزد (پانا) - جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، امام خمینی(ره) را پژوهشگری نامی عنوان کرد و افزود:‌ نوآوری و ایستادگی در برابر مستکبران از دیگر ویژگی‌های شاخص امام محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی ویژگی بارز امام خمینی(ره) بود

سعید زارع در نشست خبری بزرگداشت 14 و 15 خرداد و همچنین بزرگداشت روز جهانی قدس، با بیان این‌که کمیته‌های تخصصی در چند سطح استانی،‌شهرستانی و منطقه‌ای در استان راه‌اندازی شدند، اظهار کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت انقلاب اسلامی است.

وی برگزاری روز جهانی قدس را عملی اعتقادی و علمی دانست و بیان کرد: آشنایی با ابعاد مختلف شخصیتی امام برای افراد جوان و کم سن و سال محور اصلی تدوین برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان یزد است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در ادامه با اشاره به شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: شجاعت، سیاست و انقلابی بودن را از جمله ویژگی‌های رفتاری امام خمینی(ره) است.

زارع امام خمینی(ره) را پژوهشگری نامی عنوان کرد و افزود:‌ نوآوری و ایستادگی در برابر مستکبران از دیگر ویژگی‌های شاخص امام محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متأسفانه تاکنون فقط دهه آخر امام خمینی(ره) برای دیگران معرفی شده است، تصریح کرد: رسانه باید سعی کنند با برنامه‌ریزی هدفمند ابعاد شخصیتی امام راحل که تاکنون معرفی نشدند را برای مردم دنیا تبیین کنند.

وی معرفی آثار امام خمینی(ره) را از دیگر رسالت اصحاب رسانه در قبال انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد:‌ برگزاری 500 نشست تبیینی ویژه شخصیت امام راحل و انقلاب اسلامی در دستور کار ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد استان یزد قرار گرفته است.

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد،‌خاطرنشان کرد:‌ به مناسبت فرا رسیدن سالروز 14 و 15 خرداد 800 ویژه برنامه فرهنگی با محوریت قرآنی، فرهنگی، ورزشی،‌هنری و رسانه ای در استان یزد برگزار می‌شود.

‌زارع برگزاری ششمین جشنواره کشوری روح خدا، بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام، تحلیل وصیت نامه سیاسی امام در 29 مسجد استان و برگزاری مراسم محوری بزرگداشت 14 و 15 خرداد از دیگر برنامه‌های در دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد است.

وی در پایان گفت:‌مراسم محوری بزرگداشت 14 خرداد روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا رأس ساعت 21 با سخنرانی«محمدهادی فلاح‌زاده» استاد حوزه و دانشگاه در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) یزد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار