مرگ دلخراش پسر بچه 3 ساله بر اثر افتادن ناگهانی موتور سیکلت در ساوه

اراک (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ کودکی در این شهرستان بر اثر افتادن ناگهانی موتور سیکلت بر رویش خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پرویز اسدی افزود: در حدود ساعت 11 و 32 دقیقه روز گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر فوت فردی در این شهرستان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در پی تحقیقات پلیس از پدر پسر بچه 3 ساله، با مشخصات معلوم، وی بیان داشت که اندکی قبل از وقوع حادثه، موتورسیکلت خود را در داخل کوچه پارک کرده و برای انجام کاری به داخل منزل رفته است که پس از گذشت اندک زمانی، متوجه فریاد ناگهانی فرزندش شده و سرآسیمه به بیرون رفته و مشاهده کرده که کودک خردسالش بر اثرافتادن ناگهانی موتورسیکلت برروی بدنش به شدت مجروح شده است که در این لحظه بلافاصله با نیرهای امدای تماس حاصل و وی را به بیمارستان منتقل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: کودک مورد نظر پس از گذشت ساعاتی بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت و با تشکیل پرونده برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

اسدی با توصیه و هشدار به شهروندان از آنان خواست تا همواره در مراقبت و حفاظت از کودکان خردسال نهایت دقت را به کار برده و با پرهیز از ایجاد محیطی خطر آفرین برای آنان در محل کار یا زندگی خود، از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار