فریبرز عرب نیا و سعید راد اسیر روئین تن شدند

خبرگزاری پانا: ناصر رویین تن تهیه كننده سریال «اسیر» از به پایان رسیدن پیش تولید مجموعه اش خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این تهیه كننده گفت: به تازگی مراحل پیش تولید سریال «اسیر» به پایان رسید و قرار است خرداد ماه امسال برای تصویر برداری به مشهد برویم و پس از آنجا به كربلا و تركیه سفر كنیم تا بخش هایی از مجموعه را نیز در آنجا بگیریم كه فكر می كنم در كل تولید «اسیر» شش ماه بیشتر زمان نبرد . وی با بیان اینكه ساخت سریال «اسیر» به پیشنهاد شبكه دو انجام گرفته است، خاطرنشان كرد: در ابتدا طرح قصه را به شبكه دو ارائه دادیم و به دلیل اینكه كار مربوط به دفاع مقدس می شد شبكه دو پیشنهاد داد ساخت آن را آغاز كنیم.رویین تن در ادامه درباره داستان سریال «اسیر» افزود: موضوع درباره سلاح های شیمیایی رژیم بعثی صدام و اسرای ایرانی است كه در مشهد نگهداری می شدند به همین خاطر قصه در شهر مشهد اتفاق می افتد. داستان «اسیر» درباره یك بسیجی پاسدار است كه به دلیل رشادت هایش در جبهه در یك عملیات ویژه انتخاب می شود.

تهیه كننده سریال «اسیر» اعلام كرد: عرب نیا، راد، دكتر محمد صادقی، مهدی فقیه، رحیم نوروزی، حسام حصاری و رضا جوان از جمله بازیگرانی هستند كه حضورشان در «اسیر» قطعی شده است منتها اینكه بازیگر مشهدی هم داریم و گروهی ازبازیگران را نیز در نظر گرفتیم كه هنوز حضورشان قطعی نشده است.

سریال دفاع مقدسی «اسیر» به تهیه كنندگی ناصر رویین تن و كارگردانی و نویسندگی مهدی رضازاده به زودی در مشهد تولید می شود. دیگر عوامل كه در ساخت این مجموعه همكاری دارند مشاوره كارگردان: جمال شورجه، مشاور نویسنده: ناصر هاشم زاده، مدیر تصویربرداری: ابراهیم رجبیان، مدیر تولید: سعید سرابی، طراح گریم: شاپور تركمن سرابی، تدوین: امیر رضاچهارراهی، طراح صحنه: میرفخرایی، صدابردار: محمد مختاری، مسئول روابط عمومی پروژه: جواد اشك زری.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار